Dier var i den modtagende ende af en lignende Mourinho-afgørelse sidste sæson, da han blev hooked efter en halv times Ch

For topics that don't fit elsewhere.
Post Reply
NYPThere

Dier var i den modtagende ende af en lignende Mourinho-afgørelse sidste sæson, da han blev hooked efter en halv times Ch

Post by NYPThere »

Dier var i den modtagende ende af en lignende Mourinho-afgørelse sidste sæson, da han blev hooked efter en halv times Champions League-kamp mod Olympiacos, hvor Spurs kørte 2-0, og har bakket sin ven op for at Belgien trøje komme sig. Tottenham-værktøjet Eric Dier er stolt over at have spillet for Mauricio Pochettino og Jose Mourinho. Dier er nu i kø for nye kontraktforhandlinger i Tottenham, med Mourinho en ivrig beundrer af hans talenter. Han tilføjede: 'Han er ekstremt motiveret, ekstremt lidenskabelig for spillet, om at vinde. Hans energi er meget høj hver dag rundt på træningspladsen, på træningspladsen skubber han altid. . Jeg nyder virkelig Frankrig trøje at arbejde under ham. ' Backbacken har brugt denne periode på lån fra AS Monaco, men forventes at vende tilbage til Frankrig i løbet af sommermarkedet. Lokale mediekilder rapporterer, at hans agent tilbyder Sidibe til PSG og håber, at en aftale snart kan afsluttes. Der er også taget kontakt med Sevillas sportsdirektør Monchi. . Denne sæson har Sidibé formået 24 optrædener for Everton i alle konkurrencer og lavet 5 assists. Wolves er kun fem point i fjerde placerede Chelsea, mens endnu femte kan forsegle en Champions League-plads - hvis Manchester City appellerer mod deres to-årige forbud for overtrædelse af de økonomiske fair play-regler, som begynder mandag med Court of Arbitration for Sport , mislykkes. Frankrig trøje Doherty fortalte The Hindu: 'At vokse op, jeg har altid ønsket at spille i Premier League, og nu kan jeg genoptage at leve min drøm, som spiller spil, og jeg kan ikke vente med at komme tilbage..

ChanaPenn Maglie Calcio Poco Prezzo EveCorlet
ShayneTer Manchester United Uittenue … RIMPeteq
BradMerli Köp Liverpool Tröja EloiseBec
Post Reply